woensdag 17 juli 2013

Welkom RUNE

 
Heel leuk om steeds iets tofs te bedenken voor de geboorte van een kleine spruit.
Rune zag het licht maar moest toch even wachten op z'n geboortesetje.
Inspiratie haalde ik uit het geboortekaartje.
Vogeltjes en kleurtjes, wel naar eigen vrijheid bewerkt.
 
Ik had er zoveel zin in dat het een heus pakketje geworden is.
 
 
Rune heeft een geboortekader gekregen,
deze illustratie heb ik ook via transferpapier op een rompertje gezet.
Het vogeltje dat ik geschilderd heb,
heeft een strakke vorm gekregen en via transferpapier op stof gezet.
 Zo bekom je het tutdoekje, de badcape  en een klein sleutelhanger zakje
 
mam en pap waren in de wolken : )


4 opmerkingen:

  1. Oh zo ongelofelijk mooi!
    Als ik ooit een kindje verwacht, weet ik waar te zijn ;). Jouw tekeningen zijn super! Ik ben alvast fan :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat maar weten als het ooit zo ver is hé, ik hou van zo'n toffe uitdagingen :-)

      Verwijderen
  2. Amai, dat is echt een heel mooi cadeau! Daar zal de Rune nogal mee kunnen pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mam en pap waren alvast in de wolken. Rune kan stralen, Da's gewoon fijn als je mensen zo vrolijk kan maken :-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...