zondag 5 januari 2014

MeT LieFdE GemAaKt

 
Ik teken heel graag geboortekaders maar af en toe
loopt het minder fijn af.
Zoiets is altijd hard, moeilijk en oneerlijk
Toch probeer ik deze mensen een warm hart toe te dragen
door het tekenen van een engeltje
 
Zo ook de mam en pap van Emile en Mathieu
 

 
Dit engeltje tekende ik met veel liefde en zachtheid
Met 'n traan in m'n oog
Met hoop in m'n hart dat dit engeltje
voor de ouders een kleine steun kan zijn.
Iemand heel speciaal heeft dit aan de mam en pap van Emile bezorgd
 
 
Mathieu, grote vriend
Jouw tekening maakte ik zo dat je broertje en jij
steeds verenigd zijn.
Dezelfde leuke snoet, kleur van kleedjes, ster met hartje in he hand
en jouw kroon heeft het sterretje van Emile
Hij blijft heel je leven jouw Engelbewaarder
 
 
Voor beide jongens hun eigen boek
een boek waar mam en pa in schrijven kunnen
Alles wat ze aan jullie wensen te vertellen
 

sterretje aan de hemel, sterretje in mijn hart

sterretje in de wereld, schitter maar !

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...