maandag 10 februari 2014

LoUiS KaPoEntJe, vOoR joU 'n LiEf ZoEnTje


 
Al eventjes geleden ben ik samen met
de mama en papa van Louis
aan de slag gegaan.
 
De mama is een nicht van manlief en was opzoek
naar een origineel kaartje.
 
Na het rond neuzen in heel veel boeken voor geboortekaartjes
bleef ze toch nog op haar honger zitten.
 
Na een gesprekje en wat schetsen zijn we samen in zee gegaan.
 
Mam en pap hadden al heel wat leuks in hun hoofd.
Het was aan mij om dit in 'n tof ontwerp te gieten.
Wat uiteindelijk echt wel gelukt is.
 
Ik herinner me de ogen van mam en pap toen ik
met de schets af kwam die echt naar hun zin was.
Da's onbetaalbaar. Hoe fijn om zien wanneer twee mensen
die n klein boelleke verwachten zo kunnen stralen.
 
Ziehier een geslaagde samenwerking
 


 
Thema voor dit kaartje
SNOEPJES
en een klein kapoentje die stiekem in de confituurpot zit
 
Snoepjes en potje gevuld met lekkers zie je terugkomen in hun geschenkje
 

 
Louis zijn tekening gaf me inspiratie voor het geboortecadeau
 
Het origineel ontwerp hebben ze cadeau gekregen
Nadat het net voor de babyborrel
nog even heeft deelgenomen aan een tentoonstelling
 
Een kam en borstelsetje speciaal voor die kleine kapoen
 
 
Een nachtlampje met de illustratie
om zijn kamer en droompjes op te vrolijken.
 
Het tutpopje Leo kreeg hij ook als cadeau
 

 
Het ontwerpen van het kaartje was een heuse onderneming
Naast het kaartje heb ik de uitnodiging voor de babyborrel,
de omslagjes voor de snoepzakjes
en de etiketjes voor de chocopotjes ontworpen
 
 
De lekkere inhoud is door de papa van Leo zelf gemaakt.
Super lekkere choco, echt om vingertjes af te likken
 
 
Een dag voor de babyborrel sprak de oma van Louis me aan.
Ze had een ware verrassing voor me.
Louis zijn mama had haar gevraagd om de zaal
voor de babyborrel vrolijk aan te kleden
Wel oma lief heeft zoals je ziet het kaartje als inspiratie gebruikt.
 
GEWOONWEG SCHITTEREND
 
Een dikke pluim voor haar knap werk.
Wat was ik fier dat m'n tekeningen zoveel inspiratie bij haar
naar boven bracht. Zo fijn om mijn illustratie in 3D te zien.
 
Als ik ooit zou tentoonstellen en deze wil opvrolijken met
3D beelden van mijn tekeningen dan weet ik al bij
wie ik aankloppen kan.
;-)
 


4 opmerkingen:

  1. Mooi, mooi, mooi! Heel erg knap!
    Misschien even de persoonlijke gegevens van Louis' ouders onleesbaar maken ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je tip, ondertussen is het aangepast :-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...