woensdag 17 februari 2016

PReNTeNBoeK: GoE beGOnnEn iN pApiEr


Een kleine maand heb ik niks meer van me laten horen.
Even pauze nemen kan soms deugd doen. 
Digitale Pauze om tijd te maken voor iets anders.

Gedurende die maand ben ik volop gestart aan de
definitieve uitwerking van mijn illustraties voor
mijn kinderboek (opdracht op de academie)
Het is al heel intens geweest maar kei tof

De komende maanden moet ik blijven doorwerken
 om mijn deadline te halen
Pauze, tja wie weet zullen die er nog wel es komen.

Bovenstaande foto werpt een blik om mijn
werk terrein

De komende maanden ga je af en toe een detail
of een prent zien verschijnen die een plaatsje zal 
krijgen in m'n boek

Andere hersenspinsel en kronkels 
zullen tussen tof en snipper ook wel
weer verschijnen.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...