dinsdag 1 maart 2016

DiEdE dEeL 2: HeT fEesT


De babyborrel
Met lege handen toekomen vind ik maar raar
dus vlug, in thema, een klein presentje gemaakt
'Nu voor de mama maar later voor Diede'
Zo luidde de boodschap die bij dit presentje zat

Mam's neus krulde en ze opende vrij prompt het geschenkje
Leuk, leuk


 Diede's grote dag vond dit weekend plaats
Haar kaartje gaf mij inspiratie voor haar geschenkjes

Maar het gaf de oma en opa van Diede inspiratie
om de babyborrel op te vrolijken.
EN HOE

Waw zeg, grote vrolijke flamingo's wezen  je
de weg en gaven kleur aan de zaal
Als statige wachters stonden ze te pronken
langs de ramen en de muren.

Kei knap gedaan.
Hoed je af oma en opa
Wat een mooi compliment.
Wat hebben jullie talent!


Na de kus en knuffel
het geven van het presentje
was het met open mond kijken naar de creatie
van mijn schoonzus.

Oké m'n ontwerp diende als inspiratie 
maar dit is toch wel sterk hoor.
Mijn ontwerp in 3D 
en dan nog wel eetbaar.

Dikke pluim liefste schoonzus,
 wat ben jij een baktalent!!


Gezellig vrolijk bijkletsen
Eten en drinken
Lekker veel zoets
En wie houdt in stilte de wacht bij jou tafeltje?
Wel deze hier.
Schitterend geplaatst in dat mooie groen.

Mooi, mooi,
Diede's babyborrel = geslaagd

't Was bewonderen en genieten.
Dank je wel Tante Rita, Nonkel Freddy en 
Kristien om mijn illustraties zo mooi om te toveren
tot decor en eetbaar lekkers


Hihihi
Misschien moeten we toch es nadenken over een
familiezaakje? 
Louis en Diede, wie weet volgen er nog
;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...